Tuubista tuli tänään FIN MVA!!!!
Eniten siistiä! Brains with beauty :o). Voi, miten mä olen ylpeä siitä! Eikä ollut edes mikään "työvoitto", sillä Tuubi ei ole turhan paljoa näyttelyissä käynnyt ja parastahan on se, että nyt ei enää "tarvitse" mennä =D.
Tuubi esiityi Hyvinkään ryhmiksessä Katjan kanssa, bordereita tuomitsi virolainen Lilian Hanniste. Hänen arvionsa Tuubista; Hyvä tyyppi ja koko.Hyvä pää ja oikea purenta.Hyvät korvat. Hyvä selkälinja ja häntä. Vahva eturinta ja rintakehä. Liikunta vähän kapea takaa.
906850.jpgon se niin hieno koira ja nyt ihan virallisestikkin kaunis!!

Troy vietti päivän minun kanssani Vantaan Hakunilassa. Urheilupuistossa olipalveluskoirien järkkäämä mätsäri ja ev toko. Osallistuimme tietenkin tokoon ja alokasluokkaan. Koiria oli luokassa 18kpl! Hienosti Troy osasi rentoutua kehän laidalla. Saatiinkin odotella vuoroamme hyvän tovin. Tämä ei koiraa haitannut ja kehään löytyi hyvät vireet. Paikallaoloon antoi lisäjännitystä lähellä pyörinyt BIS kehä. Troy saa hepulin-tapaisen taputuksista ja niitä BIS kehästä kantautui. Mä nuolin suupieliä ja haukottelin minkä kerkesin ja kas, Troy rauhoittui ja päätti ettei vaaraa ole. Kymmppejä ja muutama ysi tuli yksilöliikkeistäkin. Ainoa tiplu tuli hypyltä, joka piti ensin käydä kiertämässä..!? En tiedä oliko se jonkinsortin turvallisuus tarkastus vai mikä, mutta sen jälkeen täydellinen hyppy. Kaikenkaikkiaan olen Troyn suoritukseen tosi tyytyväinen.Se sai kasaan 185p ja kisan toinen! Nyt vähän hiotaan viellä juttuja ja odotellaan virallisia kisoja...
906896.jpg Kaunis se on sekin... Kunhan kauneus kaikessa kukassaan pullahtaa näkyville aivojen alta..  ;o)