Tosin lomaa on ollut vain lapsosilla ;o).
Tytöt ovat viihtyneet mummolassa, joten kun mua ei kukaan kotona ole ootellut, olen ottanut pojat töihin jokapäivä. Vaikka tämä ei koirilta suuria ponnisteluita vaadi (ainakaan mun mielestä) ovat ne ihan sippejä illalla kun kotiin päästään!? Toki olen myös jäännyt kentälle treenaamaan töiden jälkeen, näin se on viel onnistunut ennen pimeetä.
Troyn kanssa joutuu hinkaamaan sitä seuraamista vissiin maailman tappiin, enkä tiedä saanko siitä ikinä sellaista kun haluaisin. Jos koira kuuluis Tommi Varikselle, liike ois vissiin aika valmis, mut mua se ei vaan miellytä... HÖH. Noutoa ollaan otettu taas käännetyssä järjestyksessä; kapulan pitämistä perusasennossa. Samaa on tehnyt myös Tuubi ja saattaa olla, että tämä on avain Tuubin palausten ripeytymiseen.
Ruutua on molemmat treenanneet ja siinä missä Tuubi pysähtyy liian eteen, Troy karauttaa reilusti takalinjan yli  =D. Nooh, eiköhän nämä tästä selviä.
Sunnuntaina pitäis ajella Vammalaan TOKOpäiville. Huokaus, kuinka pitkä ajo....Mutta, että voihan sen sunnuntain sillainkin viettää. Toivotaan annin olevan ajamisen arvoista.