Sairasloman jälkeen taas paluu arkeen edessä. Vaan helpostihan se sujuu, kun on taas terve ja kunnossa. Koirat on olleet enempi lenkitys/juoksutus aktivoinnilla olosuhteiden pakosta.Jotain pientä hiontaa olen koittanut kotona harrastaa.
 Eilen vein Saran koristreeneihin ja jäin järvenpääläisen koulun pihalle treenaamaan. Tuubin kanssa en ole tehnyt mitään sen jälkeen kun se sai jonkun lobotomia kohtauksen ja unohti ruudun. Aivojen osat olivat edelleen kateissa, ei hahmota ruutua! Käytän sitä iänikuisen samaa, valkoisilla reunanauhoilla varustettua ruutua. Ei löydy. Parkkeeraa vasemmalle tai taakse. En tiennyt mitä ois pitänyt tehdä...Jos Tuubia alkaa opastaa se vetää herneet nenään, suuttuminen ei auta ketään. Siellä se seisoi ruudun vieressä ja heilutti häntää ja mä mietin, että onko sillä "keskisormi pystyssä" vai mitä on tapahtunut.
Oma vire kärsi Tuubin treenaamisesta pahoin ja innostus uudesta paikasta ja muusta oli tiessään. Troyn ois siis voinnut jättää treenaamatta, mutta koska olen idiootti, otinpa senkin touhuamaan. Aika härdelliä oli hänenkin tekemisensä ja tosi huonosti keskittyi. Ainoa mikä onnistui oli noudon palautukset, harjoiteltiin palautus vauhtia. Voi mua ja mun koiria. TOKO SUCKS! Parempi varmaan lajille kun touhuis vaan järkkä puolella ja unohtais nää itse temput kokonaan. Tänään Jessican junnutreeni, toivottavasti sais valoa tunnelin päähän.....