...Katsella peilikuvaani ja miettiä, mikä on pielessä minulla ja Troylla?
Kaikkia vastauksia en saatakkaan keksiä, mutta yksi lienee se, että olen ladannut siihen ihan liikaa odotuksia. Tuubi ei ikinä ole ollut mikään vauhdikas BC ja saannut siitä huomautuksia (toko tuomareilta/kouluttajilta) vaikka se ressukka tekeekin suhteellisen oikein kaiken minkä tekee.
Troy sitten. Näin heti tuon hullun kiillon sen silmissä ja arvelin, että nonni, se on tässä. Vaan nopeutta sillä on ihan kaikkeen, paitsi, että se etenee sata lasissa se myös kerää satasella havaintoja ympäröivästä maailmasta. Mun siis pitäis keksiä se jokin maailmankaikkeudenihanparas  motivaattori, jolla saisin sen jakamattoman huomion ja sitä en ole viellä keksinyt.
Voin myös tässä kohtaa peiliin tuijottelua luvata ryhtyväni tuottamaan ruumiinvammoja sille, joka tulee mulle länkyttämään sitä iki-virttä: "helppohan sun on kun sulla on BC!"
Eilen kävin Troyn kanssa Ristarilla ottamassa kontakteja. Olen päätynyt operanttiin menetelmään ja haaveilen saavani kotiinkin jonkinlaisen härvelin, jotta asian opetus nopeutuisi. Meni ihan hyvin.
Tuubi on treenannut luoksetulon stoppeja ja perusasentoja.
675512.jpg