Tämä viikko on valunut käsistä ilman, että oisin saannut juurikaan mitään järkevää aikaiseksi.
Torstai-iltana kuitenkin oltiin Hannalla agility treeneissä Moilaskan kanssa. Hanna oli suunnitellut hyvän radan, joka pisti taas mun muistikapasiteetin ihan tosi koetukselle. Mulla on myös ihme vamma, ajatella aina "mitä muut mahtaa ajatella" ja "voi kun mä oon surkee". Vaikka tajuan, etten sais niin ajatella, se tapahtuu kuitenkin. Ihan tyhmintä. Ja nytkin paikalla hyvät kaverit, niin tunne vaan paheni, aaargggh!
Aikani kun sählään ja kompuroin tunne sitten häviää, mut kyllä se pitäis pystyä pitämään pois koko ajan. Tokossa mulla ei ole tätä ongelmaa. Varmasti kun se on tutumpaa ja turvallista ;).
Eniveis, harjoitus sujui lopulta hyvin ja oivalsin hiukan taas jotain koiran ohjaamisesta. Loppuksi vaihdettiin viel koiria ja mä menin russelipoika Kutkalla. Vide se on pieni ja ihana. Se ehti hävitä niin monta kertaa mun näkökentästä :). Ihanaa oli katsoa myös kun Hanna vei Troippaa, upee eläin! Kyl mekin joskus, Troy :).
Viikonloppu ja Tokon Pohjoimaiset, jihuuu! Hyvä Suomi!!