Vapaapäivä tuntuu hirmusen paljon kiireisemmeltä kuin työpäivät? Ihme yhtälö tämäkin. Kauheesti pitäis keretä asioita tekemään ja aikaa on vaan niin vähän. Siivoamisen, alvaariohuollon ja nurmikonleikkuun  lomassa hiukan koirasteluakin.
Troylle tein naksutreenejä. Tunnarin noutoja ihan lyhyeltä matkalta. Kun lisäsin vieraan kapulan meni viellä ihan ok. Kolmas kalikka sekoitti pikku-pojan pollan ja se noukki kaikki suuhunsa ja ne oli hammastikkuina mun edessä ;). No, siis askel taaksepäin, kriteerin nosto pois ja taas sujui. Vahvistelin sitten tätä. Harjoiteltiin myös kalikan pitoa pureksimatta. Vaikeeta. Se on kuin purkka Troyn suussa, niin sopivan kokoinen, ettei pysty oleen purematta. Saatiin ehkä viisi tai kuusi onnistumista kahdestakymmenestä yrityksestä :o/ . Tunnari tulee olemaan vaikea jollei se yhtään himmaa vauhtia.... Kontaktia vahvistelin myös, paikallaan ja seuraamisessa.
Tuubilla seuraamis sulkeiset, palkka täyskäännöksissä ja perusasennoista. Pari luoksetulon pysäytystä otettiin myös. Stoppi on löystynyt ihan liikaa, mutta nytkin palkkasin silti! Miksi hitossa? Kun siten pelkään ettei se tee, niinkö? Voi mua idioottia! Argh, sehän tekee sen minimin johon mä olen tyytyväinen. Jospas se nyt menis mun kaaliin kun se on tänne kirjoitettu.
Troippa treenas myös pujottelun sisäänmenoa naksulla ja kun vaihdoin pallopalkaan alkoi sujua hyvin.

Kerettiin vielä tyttärien kanssa Hyrylän kesäteatteriinkin ja kukkapenkkikin sai uuden ilmeen. Vähänkö olin tehokas! =D Huomen töihin lepäämään ;)
1817322.jpg.
.. Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päivä... (lauleskelee optimisti)